Salam Syawal utk semua!

selamat hari raya Pictures, Images and Photos

Sunday, May 17, 2009

ABDB celebration

Salam,
Just for your info,those yang mengambil sem 3,ada function 30th may ani,here is the actual announcement from our beloved attaci pelajaran:

Assalamualaikum w b
Dengan hormatnya suka memaklumkan bahawa Bahagian Penasihat Pertahanan, Suruhanjaya Tinggi Negara Brunei Darussalam di Kuala Lumpur akan mengadakan Majlis Kesyukuran sempena hari ulang tahun Angkatan Bersenjata Diraja Brunei (ABDB) pada Hari Sabtu malam Ahad, 30 Mei 2009, jam 7.00 malam.
Sehubungan dengan ini, sukacita memohon kerjasama untuk menyenaraikan seramai 20 orang pelajar lelaki dan 10 orang pelajar perempuan untuk dijemput hadir pada majlis itu nanti. Untuk makluman, kenderaan akan disediakan untuk mengambil dan menghantar balik pelajar-pelajar yang dijemput. Dipohonkan jua mengenalpasti Imam sembahyang dan pembaca doa bagi majlis itu nanti. Tempat majlis diadakan akan dimaklumkan kemudian.
Sekian disampaikan dan terima kasih.
Wassalam
HJ ALI HUSAINI BIN HJ MOHD DIAH

So for those yang kan mendapat pahala mendoakan asgar2 tani supaya tetap mempertahankan negara tercinta,disamping dapat makan nyaman2(barangkali)..britau sja Naib Presiden

Sekian,

Peace y'all

No comments:

Post a Comment