Salam Syawal utk semua!

selamat hari raya Pictures, Images and Photos

Wednesday, February 24, 2010

Need urgent attentions and petitions

Salam, permulaan kalam,

Adalah dikisahkan, ada terdapat sahabat kitani ani mesti ngambil bahasa Melayu Nusantara 2 LM1021 sebagai salah satu subjek final semnya pada semester 3 ani.. kalau nda akan menjadi masaalah besar di kemudian hari..

Akan tetapi dalam mencapai yang apa yang dihasratkan atu ada timbul permasalahan dalam peregisterian masatu, lalu selajurlah dibawa bejumpa permasalahan ani sama Dekan Bahasa melayu deparment d CELPAD dan dukacita kana maklumkan bahawa bermula sem 3 ani tidak lgi akan dibuka subjek Bahasa Melayu Nusantara 2, dengan alasan mengambil pengajaran pada Semester-semester lapas bahawa tidak ramai yg mengambilnya, jadi abis diorang tutuplah..

Setelah dibawa berbincang, akhir nya mendapat kata sepakatlah diantara dua pihak; yg mana Subjek tersebut boleh dibuka dengan syarat;

- Terdapat paling kurang 10 org student yg kn ngambilnya. (Pengesahan secara bertulis nama, nombor matrik, tanda tangan)

Jadi secara ringkasnya sahabat tani ani mesti mencari paling kurang 10 orang pelajar yg berkeinginan kan mengambil subjek Bahasa Melayu Nusantara 2 atu sebagai salah satu subjek pada semester 3 ani supaya dapat Subjek tersebut dapat Dbuka semula...

Akhir kata barang sesiapa yang ingin membantu dan meringankn bebanan baliau dan yang ingin mendapat tahu dengan lebih lanjut tentang perkara ani sila hubungi Awg Yamin (a.k.a Scholes Bsu) di talian (0162836279/kenjiqun@hotmail.com) dengan seberapa segera..

Segala perhatian, bantuan dan kerjasama yang dihulurkan adalah terlebih dahulu Terima kasih diucapkan...


"وتعاونوا على البر والتقوى ولا تعاونوا على الإثم والعدوان والتقوا الله إن الله شديد العقاب.."
Al-Ma'idah:2
Yg kira2 bermaksud:

"...Hendaklah kamu bertolong-tolongan didalam membuat kebajikan dan bertaqwa, dan janganlah bertolong-tolongan pada melakukan dosa (maksiat) dan pencerobohan dan bertaqwalah kepada Allah, kerana sesungguhnya Allah Maha Berat azab seksaNya (bagi sesiapa yang melanggar perintahNya)

Salam

No comments:

Post a Comment